Wednesday, February 25, 2009

Sa te fut Sage ca sa o zic pe romaneste
1. SUNT: cine vreau eu sa fiu asa ca obisnuieste-te cu idea ca nu ma poti schimba
2. AȘ VREA: as vrea…..as vrea prea multe dar in mare parte ma gandesc ca el este centrul dorintelor si pasiunilor mele
3. PĂSTREZ: pachete de tigari cumparate la negru, am déjà unu din Polonia, unul din Lituania
4. MI-AȘ DORI: sa gasesc un job mai bine platit
5. NU ÎMI PLACE: cand cineva care nu e la acelasi nivel social sau cultural cu mine ma critica si imi zice cum sa imi traiesc viata
6. MĂ TEM DE: nu este “de” este “sa”…ma tem sa il pierd 
7. AUD: voci in fiecare seara inainte sa adorm. Dar asta e pentru ca stiu ca vorbeste in somn si nu ca am innebunit de cand am plecat din tara
8. ÎMI PARE RAU: nu stiu daca imi pare rau
9. ÎMI PLACE: de ce sa mint? sexul
10. NU SUNT: lasa….cred
11. CÂNT: DAAAAAAAAAAAAAH
12. NICIODATĂ: nu as fi crezut ca mistoul pe care il aplicam mamei va deveni realitate
13. RAR: mananc mai nou
14. PLÂNG: de fiecare data cand cineva la care tin are probleme sau trece printr-o perioada greas
15. NU SUNT: iarasi nu sunt…..
16. NU ÎMI PLACE DE MINE : in general
17. SUNT CONFUZĂ: dimineatza cand ma trezesc si simt ceva tare in spatele meu (peretele desigur;)))
18. AM NEVOIE:iarasi nu mi-e jena sa recunosc…de sex draga, de sex
19. AR TREBUI: sa mai tai din dependenta
20. AȘ PUTEA: as putea sa ma apuc de tema, dar cred ca ma duc la somn

5 comments:

Anonymous said...

cu ce , Sonia? CU ce ? :))

Anonymous said...

can i have some booby work ?:D

Sonia - Ruxandra said...

cu ce ce?
:))

Sonia - Ruxandra said...

cu strap on=))

Anonymous said...

bun si asa :)) serios :))


ghici ce cuvant e la word verification? SANGE
=))

ce o mai dam in diverse. Tu, noi doua domnisoare sa vorbim asa , ce e in capul nostru , ntzntzntz..