Saturday, February 28, 2009

Leapsa lu Peste (in cazul asta Ilana)

Ilana, te urmaresc insa eu nu mai tin minte asa de bine datile la care am primit cele mai tari saruturi, asa ca mai bine numesc cele 10 persoane care m-au sarutat in feluri in care nu pot uita, si le voi clasifica intr-un fel daca a fost bine sau rau
1) Iulian Milea ( haha daca razi te omor)....primul sarut am dat dinti in dinti, deci de cacat =)) ( nu imi aduc aminte ca saruturile care au urmat cu el au fost better)
2) Victor...primul meu prieten din clasa a 9-a....nu prea m-a pasionat felul in care sarura si stii ca mie imi place sa sarut
3) Mircea...un ani de saruturi care sa ma ameteasca...mai ales ultimul sarut, cand i-am zis sa ma sarute ca si cum a fost ultima oara, si chiar atunci a fost ultima oara :)))
4) Horia aka Horica =)) Horia Matei...not my kind of type of kiss...prea isi tinea gura inchisa si parca incerca sa penetreze cu limba =)) (gandea cu capul limbii=)))
5) Daria, copila saruta demential si are o limba asa de moale =)
6) Simona ( nu mi-e jena, I kissed a girl and I liked it) saruta super marfa:P
7) Monkey , sarutul inocent de copil
8) Mahay...sarutul dragostei vietii mele pe atunci...
9) Scott in Liquid :)) pntru simplu motiv al dansului lui de JT combinat cu atingeri patimase si un sarut wow
10 ) Theo, un coleg grec de la munca cu care mai flirtez la munca ( Zach stie asa ca nu ma ucide ca stie ca e inocent)...eram in Glass wash si ma pregateam sa scot niste pahare si el spala barul, si iam zis kiss me baby si mi-a bagat limba pe gat=))
11) ultimate best kiss....la asta tin minte data ..de fapt este un interval 5 ianuarie pana acum...Zach...buze carnoase si pasiune....za beeeest :X... :P
asa ca no comment:))

3 comments:

Anonymous said...

peste ? :))
sunt pestele tau, atunci :D

1) milea, nu rad mah, a umblat si dupa mine, iti zic mai multe pe mess :))
4) cred ca sunt una din putinele din Vlaicu pe care Horica n-a dat-o gata, si sunt mandra de asta :D
5+6 ... i kissed girls too :D dar nu a fost asa misto, ca le sarutam cu un bat in fund, nu stiu de ce :))

10) BAAAI !!! :)) sa iti dau un citat aici :))

Claudiu Negreu said...

copil???

Sonia - Ruxandra said...

pe vremea acea:P