Thursday, February 26, 2009

fara sa fiu surprinsa ma trezesc intr-o camera goala, neatinsa de parfumul lui. imi intorc privirea catre perete si oftez adanc. in cap imi rasuna propriile cuvinte "it would be better if for a while we focused upon our studies"...masca perfecta poate pentru inceputul sfarsitului sau sfarsitul unei etape din viata noastra...
dupa 10 ore de somn inca mai simt nevoia sa imi pun capul pe perna si sa dorm...parca asa infrunt mai usor ceva ce nu vreau sa recunosc. Sa vreau sa imi las capul pe perna si sa nu ma mai trezesc pentru o saptamana...Insa parca si de somn mi-e teama pentru ca reflecta starea mea de acum, deci vise ciudate imi trec prin minte.
insa cred ca e mai bine sa mai dorm un pic....desi am dormit prea mult inca ma simt obosita, ma simt infranta de propriile mele ganduri, si vremea de afara nu e nici ea favorabila pentru o zi in care sa pun un zambet pe fata...
am plecat...catre perna si plapuma...mai incolo chiar ca ma apuc de tema

1 comment:

Boddah said...

nu iti "adormi"teama.invinge o si nu te ascunde sub caldura unei partide de somn.