Saturday, November 8, 2008

Un mic drum catre Marte

De ce sa mint? imi este dor de el.....mi-e dor sa il aud cum respira la urechea mea, sa stiu ca nu poate sa doarma daca eu nu sunt acolo sa ma tina in brate...mi-e dor sa ma cuddle in el, sa simt cum imi directioneaza corpul, cum imi sopteste la ureche, ca sa isi strecoara piciorul intre ale mele...sa sa intoarca pe burta si cu toate ca sta incomod, sa-si lase mana sa ma cuprinda...Mi-e dor sa ma joc pe pielea sa fina, sa ma roage sa ma joc in parul lui...sa ma stranga tare in brate si apoi sa isi lase capul pe al meu si sa adoarma...mi-e dor sa il simt dimineatza cum se apropie de mine si ma strange tare, se pune pe spate si sa-mi zica adormit..."pune capul pe umarul meu si strange-ma in brate"
Mi-e dor de prima dimineata impreuna, goi sub plapuma, si el sa ma filmeze in timp ce vorbeam semi ascunsa...mi-e dor sa ne uitam din nou pe acele filmulete, sa rad de fata pe care pot sa o am filmata...mi-e dor sa ma imbrac in graba....sa ma trezesc devreme, sa ma uit la cum doarme, la barbtita blond roscata, si pieptul sau asa de alb....mi-e dor sa ma duc la geamul din sufrageria dezordonata (apartament de burlac) si sa vad cate o colega, si pe care sa o strig incet ca sa nu il trezesc..mi-e dor de mesajele in poloneza..:) in care sa imi zica ca sunt frumoasa lui....
Mi-e dor de el....

No comments: