Monday, October 27, 2008

Pieces of me....

"a cauta" si " a gasi"..e verbe ce se intrepatrund, ce sunt legate de soarta, antagonice....iti rad in fata...
Eu am fost adepta lui " a cauta" pana ajungeam la " a gasi"..nu lasam hazardul sa se amestece in actiunile mele...totul se baza pe un scop clar...a " a gasi" dragostea...si tocmai de aceea, de fiecare data greseam...de aceea eram si blocata pe ideea ca trebuie sa o cauti , si nu sa o astepti...si tocmai cand am pierdut speranta de a o gasi, a venit singura la mine
Poti sa numesti destin, coincidenta..nu imi pasa ..tot ce stiu e ca este aici..in mine si in el...si este numai a noastra
Nu vreau sa dau o definitie iubirii, pentru ca inseamna sa o leg intr-un lant...este ca o plimbare in parc, niciodata nu ai de unde sa stii ce se va intampla...de unde te va lovi, sau la ce cotitura te va parasii...insa eu ma plimb printr-un parc imens, numai al mei si al lui..
Dar pot defini niste mici puncte care consolideaza iubirea mea...
Dar ca sa fac asta trebuie sa ma raportez la trecut, cand cei care se presupune ca ma iubeau, nu aveau de gand sa-mi dea drumul pana in momentul in care plecam...si nu la figurat...la propriu...
Iubirea nu tine cont de kilometrii...iubirea face in asa fel incat sa ai curajul sa transformi mii de kilometrii intr-un milimetru...sa stii sa tragi de ea pana la eternitate...pana la cer si inapoi...
Iubirea inseamna sa stii sa asculti...nu sa infrunti..sa asculti la bine si la greu...sa te inkizi in lumea ta acolo cu el , sa iti faca placere cand iti zice ca a vorbit cu nu stiu ce babutza la telefon :)
Iubirea inseamna completare...ce nu am eu ai tu...si tu esti totul meu..
Iubirea inseama sa te chinui pentru 5 zile sa imparti un pat minuscul de student cu o alta persoana...avand in vedere ca patul tau de acasa este mare si ai cum sa te lafai
Iubirea inseamna sa stii sa o suporti cand vine de la facultate stresata de imbecilismul colegilor ei internationali, chinezi in mare parte care nu stiu sa vorbeasca engleza
Iubirea inseamna daruire

No comments: