Sunday, October 12, 2008

...

Astazi vreau sa fiu numai a ta...sa fi panza pe care imi voi picta povestea, cartea pe care imi voi asterne prezentul si viitorul...sa fii trecutul meu,punctul de plecare, si punctul de sfarsit
Vreau sa fie o camera intunecata...sa ma ghidez numai prin simturi, si sa ajung la tine...sa imi intind mainile si sa iti ating fata....sa iti simt ochii inchisi, nasul...sa iti simt respiratia calda, buzele umede si calde, obrajii rotunzi, sa imi trec mana prin parul tau...sa imi las mana pe umerii tai, pe pieptul tau...si sa cobor...sa iti simt palmele asudate, calde, bratele tale mereu primitoare si calde, unde ma simt in siguranta....sa iti iau apoi mainile si sa le pun pe talia mea, sa simt cum ma cuprinzi cu toata increderea si dragostea din tine, sa incalzesti un suflet rece si insangerat...sa ma strangi tare in brate, pana cand nu mai am suflare, sa iti simt inima cum bate....inima mea sa bata cu a ta...sangele sa curga din ce in ce mai repede si fierbinte printre vene...sa inghet dar si sa ard in acelasi timp in prinsoarea ta...
sa inceapa sa cante o melodie trista, inceata...sa imi las capul pe pieptul tau, sa ma saruti pe frunte, si sa incepem sa dansam in intuneric, condusi numai de caldura si iubire...
sa inaintam din ce in ce mai mult in nebuloasa sentimentelor, in prinsoarea sa, sa tragem cu dintii de basmul nostru, si sa fim nemuritori...
Sa fie numai o lume a noastra...eu sa fiu o corabie, si tu capitanul meu, sa fiu un cantec trist sau vesel pe buzele tale
je suis toujours celle que tu respires....
Tu sa fii cafeaua si tigara de pe buzele mele, pasiunea si focul ce ma mistuie, mana care ma domina dar ma lasa si libera...sa fii liberul meu arbitru, si stapanul meu pe veci...cel care printr-o sarutare va sterge lacrimile ce vor veni, si printr-o mangaiere, va alunga norii universului meu.
sa fii parfumul ce ma inconjoara si pe care il ador sa il port mereu, hainele care ma imbraca, si aerul pe care il trag in piept.
Muzica din urechile mele, pixul cu care imi astern acum durerea...lumina ochilor mei
esti universul meu, si numai al meu....te iubesc pana la moarte si dincolo de ea...

1 comment:

Boddah said...

special needs:">
in love sonia:)
astepti noiembrie`ele sa iti poti pune in aplicare toate visurile:)
bn si asternuturile:))
>:D<:*