Tuesday, October 28, 2008

Departare



....da...sunt departe...mai departe decat iti poti imagina...departe de sunete, de lume, de culori..sunt departe de realitate, pentru ca nu o am daca tu nu esti aici...am plecat sa fug de mine, dar niciodata nu am reusit sa fug de tine, pentru ca nu ai cum sa fugi de ceea ce iti este scris.
asteptarea deja devine din ce in ce mai apasatoare...mai maruntesc 2 muguri, ii amestec cu tutunul...rulez...ii dau foc...si ma duce la tine...ma duce cu gandul la noi...ma duce cu gandul la tot ce mi-ai scris....pe perete am toate mesajele cute de la tine...desi pierd focalizarea....stiu ce zice fiecare...pentru ca sunt o parte din mine, o parte din noi....2 saptamani si o zi....atat ne mai desparte....15 zile care o sa se scurga mai incet ca saptamanile....
anxietatea isi face locul...vreau sa te strang in brate mai repede...vreau sa iti simt mirosul de pe camasa, sa iti desfac cravata de la gat si sa o arunc pe scaun...sa deschid 2 beri, sa le servesc...sa ne aprindem 2 tigari si sa ne uitam la Black Lagoon....sa ma cuibaresc la pieptul tau, sa imi intind mana pe gatul tau si cu buricele degetelor sa te mangai...sa nu mai fii virtual....sa fii aici! pentru totdeauna....stiu mai mult ca sigur ca niciodata nu am simtit asa ceva, cum simt pentru tine...m-ai ridicat la cer si m-ai ridicat pe un piedestal...vreau sa te urc alaturi de mine, unde iti este locul...vreau ca aici, unde sunt eu acum sa fie acasa la noi....vreau sa fie departe de tot ce ne-a ranit
Vreau sa inchid ochii si ca maine cand ma trezesc sa fii aici....sa ma intorc in decembrie si sa stiu ca sunt acasa....acasa sunt in bratele tale...acasa sunt unde iti simt parfumul , piele, buzele....
acasa sunt unde este iubirea noastra, in timp si in spatiu....
Zambesc....tu esti zanbetul de pe buzele mele, heroina mea, fumul pe care il inspir si il expir....esti focul ce ma arde...apa ce ma ingheatza....
eu te astept sa vii langa mine , sa fim doar noi, sa fie bine, din lumea intreaga doar pe tine te vreau, sub cerul albastru cu tine sa stau
Till death do us part si dincolo de ea....

No comments: