Tuesday, December 22, 2009

maxim :)

Pentru ca ai fost, esti si in continuare vei fi Maxim pentru mine, iti mai dedic inca o postare. Will all my love, from abroad...
Si nu ma pot abtine sa imi aduc aminte cum ma furisam de revelion sa te vad...o alee intunecata, imbratisarea ta, si saruturile..glumele si zambetele inocente..ai fost si vei fi mereu cineva special in viata mea, indiferent de circumstante, cum esti persoana de care imi aduc aminte cu cel mai mare drag..
Stii, azi mergeam, intr-o zapada infernala, atipica tarii in care sunt rezidenta, si nu m0-am putut abtine sa imi aduc aminte de mica noastra escapada...in prima zi a acelui an
Strazile inzapezite ale orasului unde locuiesc nu au putut sa nu imi aduca aminte de drumul in masina spre munte, bara la bara, sau cum ne-am dat " cu saniutza" pe partia din azuga cu Sandu si prietena lui...sunt momente pe care o adolescenta fascinata nu poate sa le uite....
cabana unde am baut vin fiert, cum te plangeai de sale sau cum ma tineai de mana...
sper ca esti bine si ca iti mai aduci aminte de mine din cand in cand asa cum imi aduc si eu aminte de tine...
all my best...

No comments: